zaterdag 1 november 2014

Eigen mening

Ik vond het een mooi boek. Af en toe was het wel eens saai en langdradig maar naar het einde toe werd het spannender en wou ik steeds verder lezen. Alhoewel ik liever boeken lees over moorden en ontvoeringen heb ik het toch graag gelezen. Dat het gebaseerd is op waargebeurde verhalen is ook een goed punt want dat lees ik ook graag. Je staat er dan bij stil wat er allemaal gebeurt of kan gebeuren op de wereld. Het boek bevat zowel romantiek als spanning. Sommige stukken lazen vlotter dan andere maar dat komt dan vooral door het feit dat het ene stuk me meer boeide dan het andere. Het stuk waarin ze in de gevangenis zat vond ik het leukst om lezen omdat er daar iets meer spanning in zat. Je wist niet wat er met haar ging gebeuren ging ze nu ten dode veroordeeld worden of niet... 
Uiteindelijk ontsnapte ze er wel aan.


Chelsea Arens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten